Wat kost HubSpot?

De verschillende HubSpot-pakketten
HubSpot werkt met verschillende zogenaamde “Hubs” die je afzonderlijk of in combinatie kunt gebruiken. Dezezijn: Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub en Content Hub, Operations Hub En Commerce Hub. Daarnaast is er ook een gratis versie, waarmee je direct aan de slag kunt met basisfunctionaliteiten zoals formulieren, e-mailmarketing en CRM.
Wil je echter serieus werk maken van marketing automation, je service en sales processen optimaliseren of uitgebreide rapportages maken, dan kom je al snel uit bij de betaalde versies. Deze zijn onderverdeeld in drie niveaus: Starter, Professional en Enterprise.
-
Starter: vanaf ca. €20 per maand per Hub (voor kleine teams of startende bedrijven).
-
Professional: vanaf ca. €800 per maand, afhankelijk van de Hub. Dit is de meest gekozen optie voor groeiende bedrijven.
-
Enterprise: vanaf ca. €3.000 per maand – geschikt voor grotere organisaties met complexe processen.
Let op: deze bedragen zijn exclusief onboardingkosten en eventuele partnerdiensten.
Waar bestaan de kosten van HubSpot uit?
Sommige bedrijven kiezen ervoor om alleen met de gratis versie te starten, terwijl anderen juist willen investeren in een volledige HubSpot-opzet om sneller te kunnen groeien. De totale kosten van HubSpot hangen niet alleen af van de licentie zelf, maar ook van:Marketing Contacts
Het aantal marketingcontacten. Wie wil je benaderen
Users
Aantal gebruikers (Seats) die gebruik moeten kunnen maken van HubSpot
Extra tools of modules
Evt extra modules of tools zoals Transactional E-mail Add-On, custom reporting Add-On
Ondersteuning van HubSpot partner
voor implementatie, training en strategie.
Ben je benieuwd wat HubSpot jou gaat kosten?
Neem vrijblijvend contact met ons op! We denken graag met je mee en maken een kostenindicatie op maat.
HubSpot kosten en ROI: bereken het zelf
Als gecertificeerde HubSpot-partner helpen we je niet alleen met het kiezen van het juiste pakket, maar ook met een soepele inrichting, training van je team en doorlopende optimalisatie. Zo haal je het maximale uit je investering.

Slim investeren met de juiste begeleiding
HubSpot is niet goedkoop, maar levert veel op als het goed is ingericht. Een slimme implementatie voorkomt dat je betaalt voor functies die je (nog) niet nodig hebt. Daarom adviseren wij altijd om samen te kijken naar je doelen, zodat je een pakket kiest dat past bij jouw organisatie.
Als gecertificeerde HubSpot-partner helpen we je niet alleen met het kiezen van het juiste pakket, maar ook met een soepele inrichting, training van je team en doorlopende optimalisatie. Zo haal je het maximale uit je investering.
Wat Kost HubSpot?
Benieuwd naar de kosten van HubSpot? Wij helpen je graag om de benodigde licenties in kaart te brengen en een kostenberekening te maken.